WHAT WAS I THINKING



I fredags gjorde jag någonting dumt... Jag kände att jag började få ett litet melt-down och var desperat efter förändring så jag tog Först kändes det så stört skönt och roligt men när jag öppnade ögonen efter the first cut så såg jag hur fruktansvärt fult det hade blivit. Har haft håret så i fyra dagar nu och jag blir ledsen varje gång jag kollar mig i spegeln. Håret var ju min främsta tillgång haha.

Ni kanske inte ser så stor skillnad, men det gör jag. Jämför dom här två bilderna. Det var håret framme i ansiktet som jag kapade av och typ fem cm rakt av på längden..



FAN!


Kommentarer
Postat av: Caroline Karlsson

Heej jag är också från örebro :p såg ditt inlägg på londonsvenskar. Jag känner mig så ensam Hahas :( tänkte om du ville ta en fika eller något??



[email protected]

2011-09-06 @ 13:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0