INSTAGRAM

Senaste tiden i Instagram:


1: Tåget hem från London en fin lördag. 2: Hanna njuter(?) av gratis internet på the slug and lettuce


3: Hampstead Heath. 4: Mina 2-4-1 drinkar som var svåra att dricka upp. Henrietta fick hjälpa till.


5: Världens godaste frukost. Rostad bagel med cottage cheese, gurka och peppar. 6: Figaro!! (det är det här jag gör på min fritid. Kollar på tecknat)


7: En av de tre fabulösa fåglarna som pryder bakgrunden på min dator. 8: Efter att jag hade syndat inne på Urban Outfitters.


9: Ett ensamt löv på fint mönstrat golv på väg till Buckingham Palace. 10: Smygfoto inne på Richoux när det vankades afternoon tea.


11: Cookie Cup Explosion. Bland det godaste man kan beställa på the slug and lettuce. 12: Doktor Schuitema.


13: Friends with Benefits. 14: Solig Schuitema i solig Hyde Park.


15: På en buss. 16: På Primark (blöööö..) med hanisch.


17: Vy från ett tåg. 18: Jag postade kort för några dagar sedan till mina nära och kära (hoppas dom har kommt fram nu annars blir det lite pinsamt)


19: Mörkrädd på väg till York Road för sen promenad med Malin i förrgår. 20: Äventyr uppe i norra london igår.


21: Frukostflingorna är inte asmycket att hänga i julgran. 22: Trädgårdshäng för några timmar sedan med två åttaåringar och jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha. Dör åt bilderna på mig. Dr Schuitema. Men vi har ju trevligt i alla fall :)

2011-09-02 @ 09:52:58
URL: http://hannalovisaaaltje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0