TIME ABOVE THE EARTH

Igår kväll träffade jag fyra au pairer och två britter för en kvällsdrink sådär på vardagen. Det var kul, speciellt eftersom att det inte var en enda som kunde svenska. En tysk, en från Island och två från Slovenien (tror jag eeh). Cider och öl på Slug and Lettuce i Weybridge och sen fick jag skjuts hem av Sarah som uttalar sitt namn med r'et nere i svalget. Typ som fransmännen uttalar r. Lite spännande tyckte jag. haha.
Nu ska jag snart träffa Sjöfn från Island och äta lunch. Det blir bra det. Tjing!




(Som ni kanske märker på kvallen så är bilderna tagna med min iphone. Kolla in min flickr för lite bättre bilder. http://www.flickr.com/photos/karinarson. Inte från igår dock, rent allmänt bara)

Kommentarer
Postat av: sanna

Är det svårt att hitta aupairkompisar i Weybridge?

2011-09-23 @ 14:34:24
Postat av: Matilda

Åh, jag tycker jättemycket om dina bilder! Hoppas vi ses snart igen!

2011-09-26 @ 13:12:00
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0