SAMMA GAMLA VISA MEN VET INTE VAD DET ÄR FÖR LÅT

De senaste veckorna i Instagram.


1. På väg till tåget med nyklippt hår-tuss flygande i vinden.. 2. Piccadilly Cirkus i väntan på Hanna.


3. Trafalgar Square en solig dag. 4. Lotta och hanna på tuben.


5. Utslagen. 6. Äventyr i norr.


7. Jordens godaste curry. 8. Kallaste dagen hittills i år (sedan jag kom hit alltså) och jag frös i skorna.


9. Bakom dom där buskarna ligger åttaåringens skola. 10. Mitt tidsfördriv <3


11. Jordens bästa kvällsmys. 12. I affären med Malin i fredags.


13. Godnatt-sagoboken som jag har svårt att läsa högt ur med inlevelse. Vill vara som Thorsten Flinck men det blir lite fel tillsammans med trollkarlar och flygande drakar. 14. Hyde park i lördags med svenskar.


15. Emma och Emma i Hyde Park. 16. Hyde park-fölk i väntan på Westlife. heh.


17. Wino forever. 18. Fast i Surbiton.


19. Lunch i Brick Lane. 20. Buss-äventyr.


21. Suppen. 22. Tråk-tåg. Efter två månader hatar jag att åka tåg. Sedär!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag får inte läsa med inlevelse för min sexåring :/ Varje gång jag försöker mig på lite berättarröster och ljudeffekter spärrar han upp ögonen och säger "speak normal!", tacken för att man anstränger sig..

2011-09-27 @ 23:27:25
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0