I'M PULLING SHAPES JUST FOR YOUR EYES.

Det blir förmodligen ingen Pete ikväll. Tråkigt! Istället ska jag köpa kvällsmat på tesco som jag inte behöver laga själv och kolla på film. Det blir min fredagskväll. I helgen är det full rulle som vanligt. Återkommer på måndag om det!

Just nu önskar jag att jag var hemma. Min vän Sara fyller nitton år och har liten fekke tror jag. Förra året var det så bra! En av mina favoritkvällar det året. Vi åkte hem till henne i Kumla och blev bjudna på mat och dricka och kollade in hennes nya lägenhet. Det var enormt tyckte jag då. Väldigt fint. Och trappan var ganska farlig efter lite vin. Sen tog vi tåget till Örebro och dansade på Strömpis. En väldigt fin kväll.

Jag fick en fråga i förra inlägget om det är svårt att hitta vänner i Weybridge. Svar: Ja. Haha. Men det tycker jag nog bara eftersom att jag endast har kollat efter vänner på svenska sidor. De vänner jag har här nu har antingen kommenterat min blogg eller addat mig på facebook (har ingen aning om hur de har hittat mig). Weybridge är ett väldigt litet område, men det betyder ju inte att det är dåligt. Det är väldigt bra tåg till London och det är gångavstånd till i stort sett allt. Så jag rekommenderar verkligen Weybridge om man har möjlighet att flytta hit. Det är skönt att inte BARA att storstads-djungeln, utan att man kan gå en promenad och faktiskt andas som en normal människa (jag har problem med att andas ordentligt när jag känner att det är väldigt smutsig luft. det känns som att jag kommer få lungcancer. haha)

Okej, nu försöker jag hitta ett bra sätt att ta sig till IKEA! Nån som har varit där och vet om man kan ta sig dit på ett enkelt sätt genom tunnelbana eller buss??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0