NATTMACKA = NIGHSANDWICH

Helgen var både finfin och horribel.
Lördagen började med att jag mötte Hanna och Therese vid Leicester Square. Det var fantastiskt varmt, typ 26 grader, och det är fasen ovanligt för att vara London haha. Speciellt med tanke på att det är September nu. Efter en stund träffade vi de två finska tjejerna Lotta och Lotta och vi begav oss till ett fikaställe där vi åt lunch och fikade.



Efter det gick vi till National Gallery vid Trafalgar Square. Var inte direkt på konst-humör så jag och Hanna gick mest och pratade och svalkade oss framför fläktarna.
På Trafalgar Square var det så mycket människor och liv och musik så det kändes lite som att man hade hamnat på ett italienskt torg mitt i högsäsong.




Efter det blev det i vanlig ordning en Snog och sedan for vi iväg till Marylebone och Totally Swedish där vi handlade lite svenskt godis.




Therese, Lotta och Lotta drog åt olika håll och efter en stund hamnade jag och Hanna på favoritstället där det vankades mat och drinkar. Kul kväll! Snälla svenskar som vi är lämnade vi en liten ordlista som servitrisen läste när vi gick därifrån.




Kommentarer
Postat av: hanna

HAHHAHA älskar ordlistan. den var så fin. Men nu har vi skämt ut oss där och får gå till convent garden istället :D

2011-09-07 @ 21:25:38
URL: http://hannalovisaaaltje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0