SO IF YOU CARE TO FIND ME, LOOK TO THE WESTERN SKY

I fredags kom Sandra till London! Vi åt fish & chips med mushy peas (fett konstig grej. smakar som ärtsoppa) och sen sov på vårat illaluktande hotell.




Lördagen började med turistpromenad runt big ben, buchingham palace osv. Sandra gillade ekorrarna. Inte jag. Dom är äckliga. Sedan åkte vi till Harrods och kollade in julavdelningen (tredje gången för mig, men det är ju jättefint!) och köpte julgransprydnader. Fint!









På kvällen var vi på musikal. Jag dog. WICKED <3. Åh vilken fin musikal! Av de musikaler jag har varit på i London (We Will Rock You, Billy Elliot, Wicked) så var den här helt klart bäst. Och de andra har också varit fruktansvärt bra. Så om ni är i London och ska se en musikal så ska ni se Wicked. Gör det nu. Okej? Bra.





Söndagen börjades med brunch på Garfunkel's. Pankakor, vita bönor och Hasch browns åt jag. Sandra åt äggröra på toast med bacon på sidan. Min var godare konstaterade jag när jag såg hennes sorgliga bacon.



Innan vi åkte till flygplatsen så spenderade vi några timmar i Hyde Park med smittbärande fåglar och lösa hundar.






Flygresan hem var bra. Jag fick en gratis macka och lyssnade på Glee-musik (har blivit farligt beroende..). Nu är jag hemma och igår spenderade jag några timmar med mina favoriter i hela världen! Henrietta, Unni, Sara & Sofia har varit saknade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0