JUST PLAY IT COOL BOY, REAL COOL

Ja, jag har gått och kärat ner mig i Glee. Jag har alltid sett det som jordens jobbigaste och töntigaste serie men i början av förra veckan kände jag "vafan, man kanske skulle ge det ett försök!". Och så sitter jag här nu. Jag har sett alla redan existerande avsnitt (2 säsonger + tre avsnitt på tredje) och nu lyssnar jag igenom skivorna. Det finns inget stopp!!
mina favoritkaraktärer är Mike Chang (eftersom att han dansar som en gud och så är han fantastiskt snygg), Blaine (eftersom att han och kurt är så söta), Kurt (eftersom att han äger), Santana (eftersom att hon äger) och Brittany (eftersom att hon äger).

Tre av mina favoritlåtar/scener:

1. Mike Chang sjunger för första gången solo och dansar till Cool från West Side Story.




2. The Warblers sjunger Somewhere Only We Know (Keane) för Kurt. Älskar det här klippet mainly eftersom att jag älskar Blaine & Kurt!



3. Santana sjunger Songbird (Fleetwood mac) till Brittany. Älskar hennes röst! Och låten är fab.


Sådär, nu slutar jag tönta mig och återgår till matlagningen. Det blir potatismos idag igen (yeey...............)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0