OM NOM NOM NOM

Låt mig presentera er för mitt skafferi.
För att inte svälta/bli pank/behöva äta pasta med pasta varje dag/bli lessen, så köpte jag med mig lite saker från Sverige. På bilden ser man i stort sett bara godis, men nej jag har med mig annat också tro det eller ej. Bulgur och matvete var typ det viktigaste för mig så jag har två stora paket med det. Kidneybönor <3, Pesto (dom har ju det här också men orka spendera pengar här), makrill (så jag inte behöver äta deras nedrans nutella), sörgårdste <3, dipp (fråga mig inte varför. Kändes som en bra idé. Man vet ju aldrig vad det kan vara bra till), pulversoppor, torkade kantareller <3, och så lite svenskt godis som jag ska ta till när nöden kallar.
Igår när jag kom hem åt jag kantarellsoppa och nu till lunch har jag ätit matvete med pesto. Kvallé <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0