NOPE

Den här helgen kommer det förmodligen bli noll bloggande. Jag vet inte riktigt om det blir så mycket i början av nästa vecka heller och det har ju sina anledningar vilket jag som sagt återkommer om. Helgen kommer iallafall bli fin. Imorgon tänkte jag ta dagen lite som den kommer men jag vill ändå göra något extraordinärt. Vi får se hur det blir. På söndag ska jag och Matilda till Highgate kyrkogården vilken jag har hört är fantastiskt fin.
För att kompensera för de kommande dagarna så slänger jag in några fina bilder som jag gillar att kolla på. ja, sådär ehm ja. hejdå.









Kommentarer
Postat av: Emma

Var inte hon tjejen på sista bilden med dig, ganska lik mig? Hahah jag tyckte det!

2011-11-14 @ 21:00:06
URL: http://emmabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0