I'M NOT AS THINK AS YOU DRUNK I AM

Igår var jag på Satin med några av mina fina favoriter. Det var fabulöst. Unnis pöjk spelade bra låtar och det var dansdansdans.

Innan Sara och Simon kom var jag seg/ful/jobbig/trött/osv.


När dom hade kommit var det dock bättre. Glad/pigg/snygg/trevlig/arbetsam/flitig/haha....

Resten av kvällen kände jag mig såhär:


Om en stund kommer Elin hit. Vi ska äta pizza och kolla på Grinchen (den finaste jul-filmen i världen!!) så nu måste jag samla ihop mig och ta mig i kragen. Tjing!

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. En ADVENTSKALENDER med fina priser pågår just nu på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-27 @ 23:40:03
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0