IF THE WORLD'S AT LARGE, WHY SHOULD I REMAIN?

Imorgon har jag mitt allra sista prov. Jag sitter med boken framför mig och fattar ungefär 5% av det som står. Men om det så ska ta mig hela natten så ska jag fatta! För på måndag sätts mina betyg. Efter att mina betyg sätts ska jag göra allt det där jag inte hinner göra nu. Jag ska leva! Jag ska ta långa kvällspromenader med en hoodie och en ipod och njuta av naturen, jag ska dricka öl när jag vill, jag ska sova längre än till klockan 7 på morgonen, jag ska tjäna pengar, jag ska inte tjäna pengar (fortfarande lite osäkert på den punkten), jag ska bli brun (good luck), och till sist ska jag flytta till London. Jag ska jobba som au pair där på dagarna och på kvällarna/helgerna ska jag leva livet på Londons gator. Jag ska umgås med Sabina har jag bestämt, och göra nattlivet farligt för människor med lockar. Jag ska hänga på marknader och köpa off license-dricka. Jag ska bli världens bästa au pair och gosa med småskitar hela dagarna (barn alltså). Jag ska leva livet efter på måndag alltså.

Tänkte bara skriva ett pepp-inlägg till mig själv eftersom att jag som sagt har mitt allra sista prov imorgon.

Kommentarer
Postat av: celine

RÖNNIS! msn snart har jag bestämt.

2011-05-27 @ 07:27:37
Postat av: celine.. igen

och jag har både prov och redovisning kvar. sug på den du :(

2011-05-27 @ 07:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0