THESE HERE ARE MY DESIRES 18-20 mars

Jag har tillbringat helgen med Siri och Lisa i Stockholm.
Första natten bodde vi hos Lisas faster i Lidingö. Vi lekte med små djur tills vi somnade. Jag döpte alla hästar.


Proletärhästen Boxer

Nästa dag fick vi skjuts till stan, hade problem med att hitta hotellet, hittade hotellet och tog bilder i trapphuset.


Beyond Retro besöktes och jag var nervös hela tiden. Hej starstruck tjej.



Lunch i solen



Vi besökte en vernissage i Gamla Stan och sedan letade vi upp Hermans trädgårdscafé som är en favorit! Vegansk och vegetarisk mat för hela slanten! mysig stämning.



Vi fann en väldigt fin skylt. Sedan besökte vi mitt älskade Åsöberg! (Är tok-kär i Per Anders Fogelströms stads-serie)


(stört konstig chey)

Second Hand runda på söder, stötte ihop med intressanta människor och handlade i en osorterad butik så det kändes som man var utomlands.
Förfekke på hotellrummet med pressbyrå-muggar.





Vi var inställda på Debaser men hamnade på Kolingsborg?. Först trodde jag att vi hade hamnat på ett tråkigt fjortis-disco, men efter ett tag började snygga människor ramla in. Vi dansade till tre. Drog vidare på efterhäng med tre randoms. Fin natt.






Efter tre timmars sömn vaknade vi, duschade och åt en festlig hotellfrukost <3 Nypressad apelsinjuice är fasen det bästa som finns sådär dagen efter.



Second Hand runda på söder (igen) och Subway lunch i solen.





Sist av allt såg vi en akustisk spelning med Petter Seander på Beyond Retro. Hejdå stockholm vi ses snart igen <3


Kommentarer
Postat av: xoxo

NU kan jag se blogginlägget! sega bloggjävel. ska du döpa en av hästarna till Boxer tycker jag du kan döpa en till Robert också ;(;(;( hahaha alltså lyckades ni springa på honom??? you know who! and I love your jacka och örhänge dear karre

2011-03-22 @ 22:36:17
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: V

Åh, låter finfint allt ni gjorde! Saknar sthlm <3

2011-03-23 @ 21:06:10
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0