NOW THE HOUSECAT'S ON HIS SEVENTH LIFE, HE SAID HIS GOODBYES TO HIS BEAUTIFUL WIFE. HE SAID HE'S GOING TO A LAND WHERE MICE GROW ON TREES.

Jag är fortfarande sjuk, men let's not think about that. Igår var jag på bio med Henrietta, det var trevligt. Annars spenderar jag den mesta av min tid framför min mejl (är ju sjuk) och hoppas att det ska hoppa upp nya saker. Det är förvirrande. Jag vet ju fortfarande inte om jag ska åka om två veckor, om två månader eller om två½ månad. Eller om jag åker alls. Om jag åker om två veckor så känns det ju läge att börja planera ganska snart. Eftersom att det är Peace and Love nästa vecka så känns det ju bra om jag får svar på allt den här veckan :P Men men jag får helt enkelt vänta och se.

Jag är så galet taggad på nästa vecka förresten!! Jag är taggad på att fota! Jag har inte fotat på galet länge nu känns det som. Det är ju typ det bästa jag vet. Och om exakt en vecka ser jag I BLAME COCO!!! Dör lite. Och om exakt 6 dagar ser jag PAOLO NUTINI!! Vill typ gråta av lycka. Jag ser fram emot Playa del Sol DELUXE campet med en massa karropiltar! Det kommer helt enkelt bli en perfekt vecka. (Har jag nämnt att jag har tillgång till relaxen som är till för artister och press? nähä, nu vet ni)

Okej, nu blev det här en bok. Men jag bryr mig inte. Det är kul att skriva av sig ibland.

Kommentarer
Postat av: moa

ni har en snygg banderoll! jag vill träffa er under helgen så se till att vara redo hehe

2011-06-24 @ 01:11:20
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0