NO ONE SLEEPS WHEN I'M AWAKE

Jag kan inte sova.
Jag har inte kunnat sova ordentligt på typ tre-fyra veckor. I början berodde det på stress inför att alla skolarbeten skulle vara klara, men nu är jag inte säker. Förmodligen beror det på att jag nu ligger och grubblar på framtiden. Jag ska ha ett skype-samtal imorgon med tre små pojkar som kanske ska bli mina future au pair-barn. Inatt har jag också drabbats av en allergi-attack. Förmodligen timotej-en som blommar fram nu inför sommaren. Man kan ju inte direkt klandra dom, det är ju kul för dom att sträcka på benen också. Man får inte vara självisk.
Nej, nu ska jag återvända till min säng med skrynkliga lakan och våndas i en timme till innan sömnen bestämmer sig för att komma. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0