SHEPHERDS PIE

Ahmen hej, nu har min väska kommit! Den kom igår efter att ha varit och chillaxat i både Barcelona och Oslo... jag säger då det.. mitt enda problem var att sladden till datorn var för stor för adaptern. Jag löste detta genom att ta en liten kniv och karvade sönder adapter lite så att sladden fick plats. Tjing där var jag smart!!
Igår fick jag laga Shepherds pie till familjen. Har aldrig sett en sådan och jag hade ingen aning om hur man tillagade en, men efter några snabba instruktioner från min värdpappa så satte jag igång. Fick lite smått panik när jag skulle göra gravyn och den inte tjocknade, men det funkade. Det bästa med att laga mat är att lyssna på musik medan man gör det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0