PEACE & LOVE 2011 -TISDAG/ONSDAG

Nu är veckan över. Det här inlägget kommer nog ta en stund. Finns så mycket att berätta och så mycket att visa. Jag tar nog en dag i taget!

TISDAG-ONSDAG

Jag och Siri åkte tåg i fyra timmar istället för tre timmar som det var planerat. Första anledningen var att ett godståg hade havererat på rälsen. Andra anledningen var att polisen letade efter en brottsling runt spåren och därför kunde inte vi åka. haha. galet. Till sist kom vi fram och jag hämtade ut mitt press-band och vi begav oss mot campingen. Förstadagenfest. dagen efter vaknade vi och jag begav mig tidigt till presscentret igen för samling med workshop-gänget och emma. Emma hade en fantastiskt bra genomgång av sin karriär och typ hur man lyckas i branchen.






Den första spelningen jag fotade var Love Antell. Sedan fotade jag Bullet och Sahara Hotnights. Efter att jag hade fotat SH sprang jag till Utopia och Sabina där jag lyckades komma längst fram på Paolo Nutini! Dog<3 Det sista jag såg var Lykke Li. Hon är så snygg så jag dör! jag blev lycklig också eftersom att jag såg Coco Sumner vid sidan på scenen. Min första irl-upplevelse av Coco Sumner!! <3
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0