I DON'T SEE WHAT ANYONE CAN SEE IN ANYONE ELSE BUT YOU

Helgen del 2. Söndag.

Dagens första plan var att möta Emma på Picadilly Cirkus. Jag var sen som vanligt, men tillslut kom jag dit och vi begav oss mot Notting Hill. Jag har aldrig varit där förut och jag blev positivt överraskad! GALET mysigt ställe! Där skulle man fasen bo! Vi gick en stund på Portobello road och sedan satte vi oss på ett mysigt ställe och åt lunch.






Vi gick in i en massa mysiga butiker längst gatan. Bland annat en spansk mataffär där Emma handlade lite. När jag väntade på henne tittade jag upp mot husfasaderna och såg en människa som jag är 98% säker var Coco Sumner!!!! AAH. Glodde tills hennes kompis pekade på mig haha. Då vek jag undan.



(mitt usla försök till en smyg-bild)

Efter en frusen youghurt (kalasgött) så åkte vi tillbaka till piccadilly cirkus och skiljdes åt. Jag gick mot leicester square eftersom att jag skulle på bio!! Horrible Bosses. Kalaskul film! Och biosalongen var enorm. Typ 1000 platser. Vi var ungefär 20 pers i salen. haha. Jag satt ensam i min sektion.





Efter lite shopping på Topshop (kjol och tröja) så åkte jag hem och nu sitter jag här och ska kolla på Shrek. heh. Imorgon är det back to work.

Kommentarer
Postat av: Celine

Hahahahah mästaren på smygbilder :D (a la tågkillenfontonkillenunionjackkillenkillenvidstaketetnucocovilkamervardet?)

2011-08-01 @ 03:33:53
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0