HERE IN BRITAIN

Hej och hå! Nu har jag flyttat till London. I Can't Believe It! Igår gick flygplanet mot heathrow airport och jag dog lite när jag såg themsen från flygplanet. Det enda negativa var att ena väskan försvann(!!) och har inte hittats än.. tack sas <3. Så jag får klara mig utan smink, hygienartiklar, sladdar, batterier, kamera, vissa kläder, osv tills den hittas. känns ju bra. Menmen dom sa att den förmodligen skulle komma idag men eftersom att den inte har gjort det så hoppas jag på imorgon!

Jag ska inte skriva speciellt mycket om familjen eftersom att jag inte vet om jag får och det känns löjligt att fråga. Jag kan iallafall berätta att jag bor i en förort som heter Weybridge, det är en jättefin, pittoresk, urengelsk, mysig ort med fina hus. "Vårat" hus är ganska stort, gjort i tegelsten och också det väldigt engelskt. Mirr rum är typ en dröm, asmysigt. Har en stor vit säng med fluffiga lakan. Jag har ett eget badrum(!!) som är dubbelt så stort som badrummet jag hade hemma i örebro (och som jag delade med två andra).

Jag måste också berätta att lilla Weybridge faktiskt är John Lennons förra hem (believe it or not), det tycker jag är koolt eftersom att det är så litet. Han bodde här under större delen av 60-talet med Cynthia och Julian. NAJS!

Det var allt för nu, jag återkommer förhoppningsvis ganska snart med bilder på weybridge (kameran ligger i den bortsprungna väskan).

TJING

Kommentarer
Postat av: moa

" I Can't Believe It!" hahaha, jag vill höra det på riktigt.



och ÅÅÅHHH är väl resten av det jag vill säga. see u when i got money (soon i hope)

2011-07-17 @ 22:20:45
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0