12.20

I morse var jag och min värdmamma på ett lokalt litet italienskt café. Det var urmysigt och jag önskar att jag hade haft med mig kameran för det var verkligen sådär fint som man önskar att alla caféer var. Men det ligger bara ett stenkast från vårat hus så jag lär ju gå dit igen. Det var lite av en kulturchock där inne. haha. Utanför dörren var det typiskt engelskt väder och en typisk engelsk gata men där inne var det verkligen italienskt, samtidigt som ägaren gick runt och pratade franska med folk. haha.
Nu har jag ungefär en timme kvar till jag börjar jobba igen. Senare ska vi åka och kolla på N's dansuppvisning. Blir nog bra.
Jag börjar komma in i hela grejjen lite mer, men det är fortfarande väldigt nytt. Och allting är så fruktansvärt dyrt nu i början hehe. Min värdpappa har tagit in min mobil till centrum idag för att kolla vad det är som inte funkar. Om dom måste låsa upp den igen kan det kosta runt 25 pund. Och eftersom att jag ska in till London både lördag och söndag (en tur kostar mellan 10-20 pund) plus tunnelbana och mat på det så kommer det nog gå åt en del pengar i helgen. Men då får man ju helt enkelt spara in på nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0