ALL THAT I KNOW IS I'M BREATHING, ALL WE CAN DO IS KEEP BREATHING.

Jag är ledsen. Min svenska hjälte Per Oscarsson är förmodligen död. Hans villa brann ner, han och hans fru är försvunna och deras bil stog parkerad utanför huset. Allt tyder på att han är död.

Per Oscarsson och Ingemar Bergman är det bästa och vackraste som funnits i Sverige de senaste 60 åren.

Det är så ovärdigt att dö på ett sådant sätt, visst han var gammal, men han var frisk. Samma öde som Monica Zetterlund. Otroligt sorgligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också skrivit om Per Oscarsson på min blogg. ;( Vilket tyckte du att hans bästa skådespeleri var?

2011-01-04 @ 05:06:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0