SO LET'S SET THE WORLD ON FIRE, WE CAN BURN BRIGHTER THAN THE SUN

Min blogg lider. Det enda jag skriver om nowadays är snygga killar. Känner mig fruktansvärt ytlig och äcklig. Men jag gillar min kalender och även om jag ser ut som en killgalen idiot så är jag inte det. Tro mig. eHH. Just nu väntar jag på att resultaten från universitets-ansökningarna ska komma upp. Har sökt några utbildningar till våren och jag har ställt in mig på att plugga en av dom så jag skulle bli måttligt besviken om det inte blidde något.

Mina dagar den här veckan har inte varit så händelserika. I tisdag var vi hundvakt åt en liten muffin och igår var jag på marieberg med Unni, handlade julklappar och satt i massagestol (inte att rekommendera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0