KLAPPAR



Visst, julen handlar inte om julklappar och sånt, men det är kul att få saker man tycker om (speciellt när man inte har några pengar whatsoever)
De saker jag önskade mig må vara lite enkelriktade men det är ju sånt jag gillar nowadays haha.

- Ett par duntofflor
- Choklad
- Biokort
- Filmbox klassiker (Livet från den ljusa sidan, Funny Girl, Guess who's coming to dinner)
- Borta Med Vinden
- Glee Säsong 2
- Glee the music volume 5
- Glee the music presents the Warblers
- Otis Redding: the definitive collection
- Glee the concert movie
- En klänning
- Ett fotoalbum fyllt med bilder från studenten, peace & love och London.

Själv gav jag bort bland annat en rättvisemärkt regnskogshonung, macarons från La Durée, smink och kokböcker.

Kommentarer
Postat av: xoxo

DALAHÄSTCHOKLAD! you're making mama proud

2011-12-31 @ 18:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0