I FEEL LIKE I'M NOT SURE IF I FEEL ANYTHING AT ALL

En sak som slog mig idag: Tänk om man har helt fel uppfattning om sina relationer med människor?
Jag var på stan idag och åtminstånde tre personer hälsade på mig som på ett sätt som antydde att vi var nära vänner som brukar umgås. Det här var människor som jag knappt kommer ihåg namnet på. Är det bara jag som är glömsk och dryg som glömmer bort folk eller har dom fått uppfattningen att vi är vänner? Jag kanske är lite för trevlig? (okej, not likely).
Tänk om man skulle gå fram till en person på stan som man själv anser är en nära vän, börja prata och kanske till och med sno åt sig en kram och personen i fråga stelnar till och frågar "ehm.. ursäkta, vad hette du nu igen?". Det skulle vara superobekvämt.

Ja.. Det var det hele. Jag är förvirrad.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är inte bara du.. Jag har vissa människor som när de pratar med mig som om jag är deras "kärna" medans jag ser dem mer som fina människor jag nödvändigtvis inte behöver prata med så ofta..

2011-12-14 @ 22:45:57
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0