"HEY MR ARNSTEIN, HERE I AM!"

Igår såg jag äntligen Funny Girl för första gången. Har velat se den superlänge! För de som inte vet så är Funny Girl en musikalfilm från 60-talet med Barbra Streisand och Omar Sharif. Barbra spelar Fanny vars dröm är att spela teater och sjunga. Inga spoilers här inte, nu får helt enkelt kolla själva om hon lyckas eller inte. hehe. Mamma satt mest och klagade på Streisand's utseende (elakt, jag vet, jag tycker hon är supersnygg i den här filmen). Filmen var iallafall väldigt bra och rolig, så den ska ni se! Japp. Nu är mina film-cravings inställda på New York, New York!





(De bästa låtarna från filmen. Kan varenda ord och höjning i låten. Jag äger. eheh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0