24

DAGENS BEJB DAG 24

Darren Criss

Darren Criss. Den perfekta människan. Årets julvärd är mannen som aldrig misslyckas med att förvandla mitt innanmäte till mos bara genom att öppna munnen, killen som med en blick kan få världens alla kvinnor (och många män, I am sure) att öppna sovrumsdörren och säga "för all del, kom in du". Förutom höjden har han allt som min drömman ska ha. Ögonen framförallt.. I can't tell you hur mycket jag skulle förlora mig själv i dom om jag någonsin skulle träffa honom. Med det där ansiktet och dom där lockarna är det ingen som kan mäta sig. Oh, dapper Darren, vad gör du med mig? Han är helt klart värd årets julafton.
"Oh, there you are! I've been looking for you forever" Oh gosh, I'm meltiiiiiiing.... *snyggdöd*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0