21

DAGENS BEJB DAG 21

Gustaf Norén

Här, mina vänner, tar vi till med hårdhandskarna för nu är vi inne på topp fyra! DANG!
Gustaf Norén är tillsammans med Howlin Pelle de två killarna (nu snackar vi artister och band-killar) som har gjort mest intryck på mig genom åren. Jag hade (okej, har) en ohälsosam besatthet av den här mannen. Jag reste över i stort sett hela landet för att få en liten autograf eller för att få se honom och resten av killarna på scen. Det är nog bra att min besatthet har svalnat, men jag blir fortfarande torr i munnen och pirrig i magen varje gång jag ser honon i en intervju eller (mer sällan nu för tiden) live. I wouldn't say no to a piece of that.


Kommentarer
Postat av: V

åhhh, gustaf <3 men jag trodde han skulle vara nr 1 på din lista, haha ;D

2011-12-21 @ 20:34:39
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0