12

DAGENS BEJB DAG 12

Howlin' Pelle Almqvist

Mannen i mitt liv! Den människan jag har beundrat mest av alla sedan jag upptäckte hur foxy han var 2006. Mannen som får en publik på 10 000 pers att sätta sig ner på gräset mitt under en spelning, mannen som aldrig tröttnar på att höra folk skrika hans namn, mannen som ser smokin' ut i allt från blazer till träningsoverall och knästrumpor. Mannen som trots att han sportar crazy-eyes lyckas med att ändå vara snygg. "Hatten av för kung Pelle!". Rätt o schlätt.  



(psst, det är nu halvvägs till jul och jag har vetat vem som ska vara årets jul-babe ända sedan dag ett... ehhee. spänningen tätnar, right? nä okej.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0