YOUR'E ATTRACTED TO US

Åh neeej. Jag är inne i en sån där period där jag bara vill handla handla handla kläder. INTE OK. Ungefär en gång per år/en gång varannat år så får jag ett ryck och vill typ byta ut hela min garderob. Det har jag fått nu och jag kämpar emot så gott jag kan. De senaste tre veckorna har jag köpt fem nya plagg. Det kan ju vara för att jag precis har kommit hit till London och alla affärer som inte finns i Örebro och Sverige är som en helt ny värld som öppnar sig. Jag ska försöka lugna mig. Såhär ser min "yttre" garderob ut nu. Har lådor osv som är proppfyllda med strumpor, toppar osv.



(P.S. Henrietta har bokat biljett och kommer hit om två veckor! PEPP)

Kommentarer
Postat av: celine

Jag är också inne i en sån period (därav mitt kontostatus på 0,90kr).... hate it. Och jag bor inte ens i London haha..

2011-08-09 @ 23:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0