4 WEEKS

Idag firar jag en månad i London. Det är fyra veckor. På fyra veckor har jag varit på bio fyra gånger. Eftersom att jag har blivit sjuk, N har en kompis över och jag har ett par timmar över så tänkte jag att det var en fruktansvärt bra idé att lägga in en bild från varje film. Kul va? Nähä okej, aja..

Transformers 3, dark side of the moon.
Gick egentligen bara på den här eftersom att ett av barnen ville det. Hade extremt låga förväntningar eftersom att jag i regel hatar allt som är övernaturligt på film (förutom harry potter och twilight hehe). Den var dock ganska bra! Bra gjord film. 3,5 av 5 toasters.



Horrible Bosses.
Kalaskul film. Vissa komedier är verkligen smaklösa och tråkiga men den här var jätterolig. Det var förvånansvärt duktiga och kända skådespelade för att vara en komedi, och det är ju ett plus. Overall: BRA FILM.
5 av 5 toasters.



The Tree Of Life.
Den konstigaste filmen jag någonsin sett. Som jag har skrivit förut så var det ingen sammanhållning i filmen alls och minst 30 minuter bestog endast av filmbilder av evolutionen. Träsmaken i rumpan var det enda jag förstog av den filmen. Overall: DÅLIG FILM.
1,5 av 5 toasters.




The Smurfs Movie
Kul och gullig barnfilm. Med betoning på barnfilm, men det var ju ingen större överraskning, det handlar ju om smurfar haha. Även den här gick jag i stort sett bara på eftersom att barnen ville gå. Men det var kul. Barnskrik och snorande är inte direkt det jag är van med i en biosalong, men det gjorde inte så mycket. I was doing it for the kids! Neil Patrick Harris kaaaaanske inte var helt rätt i rollen som make och far som riskerar att få sparken. Just sayin', han har en womanizer-stämpel på sig.
3,5 av 5 toasters.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0