MAMA SHE TOLD ME KEEP YOUR EYES ON THE TROPHY

Vaknade upp och mådde skit. Har mått ganska dåligt hela helgen men nu var det värst. Tur att den yngsta är borta på läger den här veckan så jag bara var tvungen att städa. Näringsbrist + lite sömnbrist skulle jag vilja kalla det. Jag äter verkligen inte så mycket här borta, och när jag väl äter så blir det antingen bröd, nudlar eller något friterat (inte världens bästa matvanor i vissa brittiska familjer). Jag är ärligt talat inte van vid att inte äta så mycket grönsaker och protein. Hemma i Sverige lever jag på grönsaker. Det är min drog haha. Så innan middagen idag så traskade jag iväg till Tesco och köpte lite grönt så nu mår jag bättre.





Några timmar mitt på dagen idag spenderade jag med en bärjuice och en bok i cricketparken i närheten av vårat hus. Det var mysigt.

Kommentarer
Postat av: Emma Checa

Vi kommer ha sjukt mysigt på lördag! (:

2011-08-01 @ 23:26:39
URL: http://misscheca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0