LET'S GO CRAZY, I'LL HAVE AN ORANGE JUICE!

Idag är det min namnsdag. Inget speciellt med det egentligen, visste inte ens om det först. Lyxade dock till det med en mango juice på Starbucks på eftermiddagen hehe. Kände mig lite som Martin i Notting Hill när han säger "Let's go crazy, I'll have an orange juice!"



Ikväll fick jag veta att  jag är ensam hemma och ledig en hel vecka om tre veckor. Jag är för lat för att åka hem då (det kommer ändå inte vara någon som har tid med mig pga jobb och skola) så jag stannar här! Är astaggad på en vecka av oavbrutet turistande/chillande i London.

Det var ungefär det jag hade att säga.
Oh right, jag tittar på Narnia 2 nu. The worst piece of shit I've ever seen!

Kommentarer
Postat av: Sona

HAHAH so true, narnia 2 är förjävla dålig alltså! den är bra en sekund och det är när peter är med <3

2011-08-06 @ 02:31:45
URL: http://komiminfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0