A BOY I ONCE KNEW WAS 'ANARCHY IN THE UK'. BURNED OUT TOO QUICKLY BUT IN SUCH A BEAUTIFUL WAY

Sent inlägg om gårdagens äventyr. Har tagit god tid på mig att redigera bilderna det är därför inlägget läggs upp så sent. Men jag gillar att kolla igenom bilderna långsamt och sen öka kontrasterna lite eller lägga på lite skärpa här och där eller vad som nu behövs.

Igår var det iallafall Notting Hill Carnival! En jäkligt konstig tillställning. Men festligt. Det var fullt med dansande, fulla ungdommar (och äldre människor) och det kryllade med poliser. Dom hade gått ut på nyheterna några dagar innan och varnat om kravaller och bråk. Det blev inget sånt dock! Jag var där med Hanna och efter att vi hade varit där en stund åkte vi tillbaka till Oxford Street, hanna handlade lite på den hemskaste affären i stan (Primark) och vi åt frusen yoghurt på Snog. Det jobbar fasen BARA snygga människor på Snog. Sedan gick vi till godisaffären bredvid snog där dom säljer alla möjliga konstiga sorter från olika länder (bland annat dumle och sura björnar). Där köpte vi Bertie Botts bönor i olika smaker (asså dom där från harry potter med snorsmak osv). Vi ställde oss bredvid en soptunna och hade rysk roulette med dom där. Det var bland det vidrigaste jag varit med om haha. Ruttna ägg var nog värst. Eller mask-smaken. Vi måste nog ha sett ganska roliga ut där vi stog bredvid en soptunna och skrattade och spottade. Sedan gick vi till Trafalgar Square och glodde lite. Hejdå.










(älskar att man ser fler sånna här skor än sneakers och converse. lovin' the brits)











årets mest fejkade leende. fina fisken.



Det blev många bilder den här gången. Men det är ju kul ibland


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAAHAHAHA dör åt bilderna på mig. Framför allt den då jag äter "korven" haha älskar rysk roulette med bertie bott

2011-08-29 @ 22:26:27
URL: http://hannalovisaaaltje.blogg.se/
Postat av: moa

gillar bilden på bussen

2011-08-30 @ 01:11:06
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0