IT'S ONLY LOVE.

Igår var min favoritdag hittills i år. Det var över 20 grader i luften så jag spenderade större delen av dagen på balkongen samtidigt som jag sydde ett par shorts. Det resulterade i en unflattering solbränna på bröstkorgen. Fint som snus! Sommarkänsla så det skriker om det!
På kvällen kom siri in till stan för årets första utefika. Det var det bästa. Så fin kväll så jag smäller av. Ändå var det i princip folktomt på stan. Örebro andades sommarnatt. Det var den dagen och jag hoppas att resten av lovet blir lika bra!



Kommentarer
Postat av: sara

drömtjejerna!

2011-04-20 @ 12:45:25
Postat av: unnnnnnni

fy bövlis va fint. fin äru också

2011-04-20 @ 14:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0