VI HADE IALLAFALL TUR MED VÄDRET..

Jag har gått på promenad med Frida. Jag tycker om henne.

Men jag har tappat bort min engångskamera.. och så är jag ledsen. Det känns hopplöst. Det mesta känns ganska hopplöst ibland. Typ nu. Jag känner hatet liksom. Och det är inte kul.

Jag saknar tider och platser där jag trivdes. Jag saknar sandra, budak, sparris och lina. Men det kommer jag ju aldrig få uppleva igen. Och jag saknar såklart Leeds. Men det pratar jag för mycket om. Jag vill ha en kram. Närhet skulle vara fint.

älskar den här bilden.. HAHA. så himla fult kort.


Kommentarer
Postat av: frida

kom så får du kram karen!

2010-09-06 @ 01:10:55
Postat av: frida

<3<3<3

2010-09-06 @ 01:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0