XOXO

Galen kväll igår!

Och galen dag idag... not! Jag sov till halv fem på eftermiddagen :O HUR TUSAN LYCKAS MAN? Missade både frukost och lunch så när jag vaknade fick jag direkt äta kvällsmat. Galet. Ikväll ska jag kolla på Gossip Girl och äta choklad. mmmm <3

Resten av veckan har gått fort. Har typ inte bloggat nånting märkte jag nu. Men det har egentligen inte hänt nåt speciellt. Igår hade vi FN-konsert, vilket gick asdåligt! haha. Med tanke på att vi sjöng Together för tredje året på raken så tycker man ju att man borde kunna den vid det här laget.. Efter skolan svängde jag förbi Röda Korset och fick med mig en väska, en randig tröja och en mockaväst för endast 100kr tillsammans. värt.

Nu ska jag återvända till The Upper East Side.

Kommentarer
Postat av: kusin

åh najs! måste till röda korset, har inte varit där på typ ett år ;P va du ute i fredags eller? :P

2010-10-24 @ 10:50:00
Postat av: [email protected]

fin blogg du har :D

2010-10-24 @ 11:15:59
URL: http://williammarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0