NU KAN JAG OCKSÅ VARA MED OCH SNACKA OM IPHONES OCH ALLA DESS HÄRLIGHETER

Jag säger inte att jag är ett geni på tekniska prylar, men nu har jag banne mig lyckats! Mamma har krånglat i ett halvår och försökt fått itunes och internet till sin iphone, och efter bara några små inställningar (och skapandet av ett itunes-konto) så lyckades jag! SÅ jag laddade ner några snygga apps. Mhm!

Tog gamla bilder eftersom att det enda spännande som händer här hemma just nu är att jag äter en mandarin.









Kommentarer
Postat av: Celine

Haha duktigt Karin!

2010-10-18 @ 07:06:41
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: uuuuni

jag ÄLSKAR bilderna

äre du på tredje bilden? :O en favvis

sen funderar jag lite på sofias käklinje på bilden på oss :O imponerande

2010-10-18 @ 14:20:53
Postat av: karin

UNNI: haha jaa det är jag och en asläskig katt :D!

alltså käklinjen är fasen imponerande... det är liksom... hm... käklinjen och halsen ser inte ut att höra ihop

2010-10-18 @ 15:28:38
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0