JAG UNDRAR OM NÅGON SER ATT CLOWNER INTE LER?

Dagen har jag tillägnat mitt fotoalbum.
Jag har satt in bilder från de senaste tre åren och skrivit ner lite om mitt liv. Det ska bli kul att kolla i den om 30 år. 

Igår var jag ute på Satin med fina människor, det var helt ok, men lokalen är ju så jäkla sämst och så var det lite för lite människor där så efter en stund kändes det bara fail och jag gick hem.  

Nu ska jag fundera ut ett sätt att sälja gamla saker så jag får lite mer cash. Behöver't.

Kommentarer
Postat av: moa

alla var så himla roliga, hahahahah typ cowboyen! och du skulle vart med när jag o sara dansa där på första dansgolvet där det är upphöjt så dansa långa killen bredvid oss fast där nere o vi blev typ jämnhöjd!!!! HAHAHAH

2010-11-01 @ 23:27:57
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0