I HAD AN IPOD NANO WITH YOUR NAME WRITTEN ON IT. IT'S GONNA FIT WELL INTO MY NEW LIFE LISTENING TO GLORIA GAYNOR SINGING "I WILL SURVIVE"

Snöstorm <3
Jag tycker nog att det trots allt är mysigt med snö. När man är inomhus! Eller bara tar en promenad. Men inte mer än så.

Jag lyssnar på Hello Saferide's jullåt och trivs här hemma.

Jag har varit ensam hemma den här helgen. Det har varit mysigt. Det skulle förståss vara mysigare om man inte var helt själv! Men det måste man väll vara ibland också.
Jordens mest otippade person kontaktade mig igår. Kul!

Oj vilket tråkigt inlägg. Men idag är det första advent och när mamma kommer hem ska vi dricka glögg och sen gå på bio <3


En snöig bild på det så blir allt bra!

Kommentarer
Postat av: moa

vem?????????!!

2010-11-28 @ 14:32:40
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0