"HE'S GOT THE MONKEYS, LET'S SEE THE MONKEYS"

Vet ni vad? Jag älskar den här veckan! <3 Skrika-vecka!
För er som inte har fattat det så är Skrika en konsert som musiktreorna på risbergska och karolinska skolan gör tillsammans med svenska kammarorkestern. Låtarna äger. Människorna äger. Allt äger. 

Idag hade vi våra förska skol-konserter. Längtar till den "stora" konserten på fredag kväll. Fasst nej, jag vill aldrig att det här veckan ska ta slut.

Jag lever verkligen i en bubbla.. :S kan inte sova på kvällen eftersom att A Star Is Born och Förklädd Gud ekar i huvudet.

Jag har tagit lite bilder men orkar inte lägga in än, det får bli i helgen.

(Idag spelar som sagt Daniel Adams-Ray på Ritz.. kul att jag trodde att jag skulle gå på det. Men nej, som vanligt går världen emot mig.)


Kommentarer
Postat av: celine

hahahah jag som trodde du var på dåligt humör när du skrev "skrikavecka" på facebook 8)

2010-11-25 @ 19:15:20
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0