I DON'T WANT YOU, I NEED YOU!

ååååååh vad svårt det ska vara!

Det finns så jäkla mycket man vill se i sommar. Men pengar?? fy tusan vad jobbigt haha! Nu måste jag prioritera.. Peace & Love är ganska klappat och klart. Mando Diao på gröna lund är ett kanske. Och så står det mellan Muse i Stockholm som jag redan har sett en gång men som i längden förmodligen kommer bli billigare, eller Paolo Nutini i Köpenhamn.. My one and only love spelar äntligen på ett avstånd som inte är alltför avlägset.. Jag behöver dock sällskap och pengar. Hmm.. Men endå.. det är ju PAOLO NUTINI!


Kommentarer
Postat av: SABINA

du måste gå med mig på paolo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SERIÖST ANNARS KOMMER JAG SITTA DÄR HELT SJÄLV SOM EN UPPSTOPPAD FÅGEL OCH GRÅTA HELA DAGEN

2010-03-24 @ 19:40:40
Postat av: hannah

Själv ska jag på festivaler för sammanlagt 9500 i sommar. Det kliar lite i plånboken måste jag säga.. Men VÄRT det!

2010-03-24 @ 23:34:14
URL: http://fearofsleep.blogg.se/
Postat av: Sabina

KARIN TÄNK OM JAG FÅR SKRIKA I HANS ANSIKTE I DON't WANT YOU I NEED YOU, ELLER YOU'RE MY PARTENER IN CRIME ELLER LIKA A DIAMOND SHINNING IN THE SUN!!!!! DETTA ÄR SÅ SJUKT ELLER TÄNK OM HAN BARA MY LITTLE FISH DON'T CRY SERIÖST JAG KOMMER DÖ fish liksom fisk ahhh!

2010-03-25 @ 19:45:55
URL: http://cameratalk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0