18.48

I stort sett hela Örebro taggar att det största som hänt våran stad sedan konungen sa "kära Örebroare" när han var i Arboga kommer inträffa ikväll. Melodifestivalen is in town! haha :P Unni var på genrepet igår och skickade Timo rapport. Han hade tydligen fin rumpa och sjöng opera! I wish i was there såattsäga. hähä

Men ohoj vad jag är sjuk! It sucks eftersom att jag skulle hem till Fridis idag :( istället har jag suttit och kollat på Oscarsklipp hela dagen.. Det är oscarsgalan om endast ett dygn och några fjuttiga timmar people! wiho!

nä, nu får mamma ta och komma hem :( hon skulle sno med sig hallonpaj från pappa.

Kommentarer
Postat av: frida

Jag hejar på Örebro! Det är det enda vettiga som är med, hoho :)

2010-03-06 @ 19:46:41
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: uuuuunni

men karen berätta inte hemlisarna om timo :O

2010-03-07 @ 11:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0