Mando Diao fjärde juni tvåtusentio

4/6 2010. Vilken dag!

Jag och Julia åkte till Stockholm tidigt på lördagmorgonen. Bakfull som man var var ju inte bussresan exemplarisk. Men som man brukar säga: Jag mådde som jag förtjänade!

Stockholm central. Celine Jacobs. Gratis buss till Gröna Lund. Krångla lite med inträde. Ställde oss tillsammans med andra väntande fans. Taggade insläpp till scenen. SPRANG (som fan, jag fick värsta adrenalin-kicken) till scenen. Fick väldigt bra platser. Väntade.



Mando Diao spelade 20.00.
Ååååh vad jag har saknat dom! Älsklingskillarna. Jag hoppade och skrek och var exakt lika glad som jag var för ett år sedan då Mando var typ det största i mitt liv. Gustaf Norén. Gustaf fucking Norén! VILKEN MAN! maaaaaaah! Vet inte riktigt vad jag ska skriva för att förklara honom. Bilderna får tala för sig.




Efter konserten mötte vi upp Moa som hade kommit lite senare och Fantastiska Trean var återförenad! Jag stötte också ihop med Erik som jag inte har träffat på typ ett halvår. När vi skulle hem gick vi längst hamnen och tog lite fantastiska bilder ;)



I bilen hem pratade vi minnen och åh vilken fin dag det hade varit!

Kommentarer
Postat av: V

åh, fin bild på gus där :D

2010-06-07 @ 20:33:01
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0