HAVE YOU SEEN YOUR MOTHER BABY, STANDING IN THE SHADOW?

I brist på annat vettigt att göra så snor jag den här listan av Josefine.

30 questions about your top 30 (last.fm)!
http://www.lastfm.se/user/karinnn 


1. How did you get into 29? (Anna Ternheim) Kollade på nyhetsmorgon för typ två år sedan när hon spelade och tyckte det lät fint.
2. What was the first song you ever heard by 22? (MGMT) Kids!
3. How many albums by 13 do you own? (The Libertines) Ett! Time For Heroes
4. What is your favorite song by 5? (Arctic Monkeys) 505 eller D is for Dangerous
5. What is your favorite song by 15? (Simon & Garfunkel) Kathy's Song!
6. Is there a song by 6 that makes you happy? (Håkan Hellström) Jaa det finns så många, men jag får jämt fjärilar i kroppen av Ramlar!
7. What is your favorite song by 10? (Nizlopi) Wash Away och Part Of Me 
8. What is a good memory you have involving 8? (Hello Saferide) När dom spelade på Putte i Parken förra året var det extrermt bra! Och så när min ensemblegrupp spelade Anna på hösten i ettan!
9. Is there a song by 19 that makes you happy? (Keane) De flesta gör mig glad och nostalgisk men textmässigt så gör de flesta mig lite ledsen! haha. Typ Hamburg Song som är så stört otroligt fin!
10. How many times have you seen 26 live? (Laakso) En gång! på Peace & Love förra året.
11. What is the first song you heard by 23? (The Maccabees) Toothpaste Kisses tror jag nog. Det var iallafall den som fick mig att få upp ögonen för dom :)
12. What is your favorite album by 11? (Bon Iver) Ja eftersom att dom bara har släppt ett fulländat album än så länge så måste jag nog säga For Emma, Forever Ago.
13. Who is your favorite member of 1? (The Hives) Alla fem är väldigt speciella för mig men Pelle är den starkast skinande stjärnan! haha. Och sen kommer min älskade Arson!
14. Have you ever seen 14 live? (Michael Jackson) Nej.. jag fick ju aldrig den chansen. Mamma berättade förra veckan att jag skulle få se honom som 18års present förra året om han klarade av att slutföra konserterna. men icke!
15. What is a good memory involving 27? (Damien Rice) hmmm? Ja vene :P Tänker bara på alla hans fina texter, men har inget speciellt minne.
16. What is your favorite song by 16? (Muse) Plug In Baby eller Stockholm Syndrome.
17. What is your favorite album by 17? (Mando Diao) Ode To Ochrasy
18. What is your favorite song by 21? (Official Secrets Act) Little Birds (eftersom att dom tillägnade den till oss) eller So Tomorrow!
19. What is the first song you heard by 25? (Moto Boy) Young Love.
20. What is your favorite album by 2? (Paolo Nutini) BÅDA!! haha. Dom är så stört lika men ändå så stört olika. These Streets (den första) är så himla fin med alla kärlekslåtar som Rewind och den absolut vackraste låten Autumn som är skriven till hans döda morfar, men Sunny Side Up (andra albumet) är mer jag på nåt sätt. No Other Way säger jag bara!
21. What is your favorite song by 3? (Johnossi) Svårt! Kanske The Lottery!
22. What is your favorite song by 30? (The Wombats) Here Comes The Anxiety.
23. How many times have you seen 17 live? (Mando Diao) 7 ggr tror jag
24. What is the worst song by 12? (Coldplay) hm.. det är svårt att hitta nån dålig låt men om jag måste välja så säger jag nog Amsterdam eftersom att jag inte har lyssnat så mycket på den. Nej för tusan.. det finns verkligen inte en enda dålig Coldplay låt!
25. What was the first song you heard by 28? (Kings Of Leon) Sex On Fire tror jag.
26. What is your favorite album by 7? (The Killers) Hot Fuss!
27. What is your favorite song by 24? (Timo Räisänen) My Valentine!
28. Is there a song by 9 that makes you happy? (The Beatles) JAA, alla! Bara jag hör Paul, John, George eller Ringos stämma så lyser jag upp och dagen är räddad!
29. What is your favorite album by 4? (The Kooks) Men åh, ännu en svår.. Konk tror jag!
30. How many albums do you own by 20? (Markus Krunegård) En, Prinsen Av Peking.

Kommentarer
Postat av: Moa

"(Official Secrets Act) Little Birds (eftersom att dom tillägnade den till oss) " KARIN NU BLIR JAG SÅDÄR SOMMAR09-NOSTALGISK IGEN ÅHÅHÅHÅHÅ DET MÅSTE VI PRATA OM IMORGON PÅ VÅRAN PROMENAD HAHAAHA ALLTSÅ HERRE MIN GUD JAG SAKNAR DOM SÅ MYCKET OFFICIAL SECRETS ACT VI MÅSTE SKRIVA OM BREVET HELT O HÅLLET TYCKER JAG HAHAHA ÅÅHÅHÅHÅHÅ MIKE ÅÅHHHHHHHHHHHHHH

2010-06-21 @ 00:55:21
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0