I JUST WANT YOU CLOSER, IS THAT ALRIGHT?

PAOLO GIOVANNI NUTINI!
Vilken man <3
9/6 2010, Store Vega, Köpenhamn, Danmark.

Jag är dödstrött just nu så jag summerar bara ihop gårdagen lite snabbt:

Först på plats, Paolo Nutini himself gör morgonkaffe till oss, vi skapar awesome kösystem, längst fram i mitten, Paolo spelar den bästa setlisten jag kunde tänka mig med bland annat min favvo No Other Way, Får Paolos setlist, är svettig, pratar med Paolo, Michael och Seamus, träffar Anna och Johanna (trevliga flickor), stannar uppe hela natten på bland annat Burger King.




Hemsk bild. verkligen. från botten av mitt hjärta. Men det är ju Paolo!


Kommentarer
Postat av: sarrrris

du är hur fin som helst karin. verkligen. från botten av mitt hjärta! (är stört avundsjuk på dig också)

2010-06-11 @ 12:48:24
Postat av: josefine

ALLTSÅ ÅH SÅ HIMLA FINT

2010-06-13 @ 12:36:28
URL: http://aprilminnen.blogg.se/
Postat av: Anna

KAAAARIIIN!!! Jag är så himla glad att vi träffades! <3

och att vi såg Paolo tillsammans, åh allt var ju helt sjukt underbart och idag känns allt som att jag drömt allt. Det var ju en dröm som gick i uppfyllelse, att få se paolo live och jag blev verkligen inte besviken!

Och ovanpå det träffade jag dig och sabina, kan inte bli bättre!!! sjukt bra start på sommarlovet!

2010-06-13 @ 14:11:47
Postat av: uuuunni

där var han ju inte lika snygg :(

2010-06-13 @ 20:28:23
Postat av: sabina

KARIN JAG VILL INTE VARA I EVERÖD JAG VILL ÅKA TILL VARENDA LITET STÄLLE HAN SPELAR PÅ OCH BARA NJUTA AV VARENDA LITEN SEKUND! HJÄLP VAD LYCKLIG JAG ÄR!

2010-06-15 @ 14:08:40
URL: http://cameratalk.devote.se
Postat av: hannah

nooooo waaaaay!!!!!! fan vad coolt/nice/awesome/fantastiskt/alla andra bra ord!!!!

2010-06-16 @ 00:51:37
URL: http://fearofsleep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0