what a great surprise when you die, die, die, die, die

Neeej!! Jag har blivit sjuk :O Eller nej, inte riktigt. Men jag håller på att bli sjuk! Olägligt som faen, men jag ska som vanligt skita i sjukligheten och göra allt som vanligt. Imorgon ska jag på spelning och nästa vecka får jag inte missa!

Dagen har varit lång.
Jag började med att äta frukost på Sveas med Henrietta. Så jäävla gott och skönt!
Sen var det en grej på rådhuset med en massa sammare från örebro. Sen vare lunch på grisberget, Naturkunskap. Hänga i rosen, gå hem, åka upp på stan, möta lisa, fika med lisa, julia, moa & amanda på rosalis deli och planera smögenresan.
Efter det gick jag till mammas jobb. Där var det tomt och tyst som graven (förutom mamma då) så jag kopplade på ipoden och sjöng/skrek Nizlopi låtar för alla avstängda datorer. Värt <3 haha



Kommentarer
Postat av: Celine

Haha, jag med. Har tappat rösten helt :p

2010-01-22 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0