WE ARE ROCKSTARS

FRIDA NÄSMAN!
Tha brud! Idag är hon 18 år och hon har världens fränaste vodkaflaska. Jag är sjuuuukt avundsjuk :D haha.

Efter första skoldagen efter lovet (som innehöll en sjukt äcklig film på naturkunskapen, ett prov och två läxor) så åkte jag till Bananamoon där jag shoppade Fridis present. Den blev bra tkr jag! Sen åkte jag till krämaren och partajet. Det var sjukt trevligt :D speciellt när det hade gått ett tag och det bara var jag, frida, moa och peoples från deras klass :) deras klass verkar trevlig! haha.



Och imorgon har jag sovmorgon. Det firar vi :)

Kommentarer
Postat av: frida

jag är mkt tacksam över att jag har dig karen!

kul att vi blivit closer again.<3

din present är finast!!!thankyou so much!

2010-01-08 @ 00:32:37
URL: http://nsmns.blogspot.com/
Postat av: Celine

Maha, börjar du imorgon redaaaan? :')

2010-01-08 @ 01:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0