Si je n'écris pas cette chanson, je aimer quelqu'un va mourir

Älskar vårat tema på franskan nu. Vi ska skriva om en artist, översätta en låt till franska och beskriva våran musiksmak :) Älskart! Jag ska skriva om Paolo Nutini (lite variation eftersom att jag skrev om Mando varje gång vi hade nåt i ettan) och översätta If I Don't Write This Song, Someone I Love Will Die. Fab.





Nu sitter jag här och har slutat för dagen (slutade egentligen för tre timmar sen, men kom hem för en timme sen) och känner mig så sjukt mör. Skidor stavas det... Jag ramlade så illa flera gånger så jag tror att det vore bäst med nån form av rehabiliteringscenter.. menmen, jag ska inte klaga. För imorgon är det P3 Guld :D WIHO!

Kommentarer
Postat av: Moa

WOHOOO!

2010-01-18 @ 16:37:51
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: mois

jag vet men jag kände mig stolt. förresten är det det enda jag fått bra på sen jag började gymnasiet ungefär så jag blev väldigt glad. fast förlåt.

2010-01-18 @ 18:05:08
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0