GET SICK SOON

Min älskade kamera som jag bara har haft i en ynka månad åkte ner i golvet idag och ville inte fungera så jag åkte så fort jag kan till doktorn (Siba) och lämnade in den.. Spegeln (?) hade tydligen gått sönder. Jag är ledsen :( Krya på dig kamris <3<3

Sämst också eftersom att jag skulle ha med den till Litauen och ta kort till redovisningarna vi ska ha när vi kommer hem.. nä nä nu blir det inga bilder..

Senare åkte jag hem till Tess för kalasandet! Det var trevligt med tårta och människor man vågar skratta högt med! haha. älskart <3 Nu ska jag försöka sova tidigt eftersom att imorgon är en ny dag och jag är sjuk.


Ni kan ju lyssna på den här för den är awe to the some


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0