2009.

Snodde en nyårslista hos Moa!

Årets skiva: Sunny Side Up - Paolo Nutini
Årets låt: Dom Kommer Kliva På Dig Igen - Håkan Hellström
Årets artist: Håkan Hellström
Årets konsert: Muse på Hovet eller Coldplay på Stadion
Årets missade konsert: Bon Iver på Way Out West
Årets snyggaste konsert: Muse
Årets plats: Örebro. hah skojja. Stockholm?
Årets text: Family Values & allt med Håkan Hellström
Årets pop-TV: Dom Kallar Oss Artister
Årets drama-TV: Grey's Anatomy
Årets video: Don't Shoot Me Santa - The Killers
Årets vackraste: All poesi som man skulle kunna ta direkt ur Håkan Hellströms mun
Årets glädjepiller: Måste säga som Moa: MGMT på Popaganda! Det var lycka!
Årets fränaste grej: Att blicka bakåt på Coldplay konserten och se alla stå som i trans och sjunga med i Fix You.
Årets köp: Systemkameran
Årets köp 2: Festivalbiljetterna.
Årets besvikelse: Michael Jacksons minnesstund och att Pete ställde in.
Årets post: Mina skor
Årets förändring: Folk har kommit och gått. Har inte varit några stora förändringar.
Årets scen: Dalen på PIP eller Utopia på Peace (det var dock den läskigaste scenen också).
Årets upptäckt: Official Secrets Act
Årets festival: Way Out West & peace.
Årets prestation: Oj, I dunno? :S
Årets återupptäckt: Muse kanske?
Årets duett: För varje hjärtslag - Anna Järvinen & Annika Norlin
Årets stördaste: Kalmar! haha.
Årets cover: Under Pressure - Keane
Årets märkliga, men göttiga, sammanträffande: Tågstationen i Kalmar när vi väntade på vårat tåg hem. hahha
Årets håla: Kumla (haha.)
Årets fest: Karrofesten!
Årets öl: Öl är överskattat men om jag måste säga nåt så säger jag "MIN ÖL" hahaha <3
Årets det här kommer slå igenom 2010: Så som det ser ut nu så är det nog Daniel Gilbert. Men jag skulle tippa på att det är nån doldis som kommer komma fram under rockbjörnen eller P3 guld. Kolla bara Erik Hassle.
Årets avslutning: Risbergska studenten? det är nog den enda avslutningen jag har varit på.
Annat bra 2009: Alla fina människor som jag har runt omkring mig. Hur skulle jag klara mig utan er?
Dåligt 2009: Min äckliga fot som har börjat att cepa sig.



Nu hoppas jag att 2010 blir ett år med ännu mera festival, fest och dans! BON ANNÉE


Kommentarer
Postat av: Moa

"Årets fränaste grej: Att blicka bakåt på Coldplay konserten och se alla stå som i trans och sjunga med i Fix You." åååååååååååååhhåhåhå



sen var "Årets märkliga, men göttiga, sammanträffande: Tågstationen i Kalmar när vi väntade på vårat tåg hem. hahha" väldigt kul hahahahha team cans<3

2010-01-01 @ 14:14:34
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0